Geçen gün yazdım zaten adetimden 3 gün önce akıntımla birlikte hafif kahve renk geldi. Her ay böyle olur bir kaç saate kanama başlar ama bu sefer olmadı normale döndü. Ben de yerleşme kanaması mıydı acaba dedim test yaptım hiç bir şey yok. Bugün adet olmam gerekirdi sabah yaptım erken gebelik testi yine bişey yok. Kolay kolay da günüm geçmez. Benzer bir şey yaşayan var mı? Haftasonu girdi diye kan da veremedim. Yerleşme hala gözükmeyecek kadar geç olmuş olabilir mi sizce