252504 temiz-kirli ayıran mop kullandım, pedallı kullandım, son dönemde ise plastikçiden aldığım ilk model kırmızı kova polar bez vileda kullanıyorum😅 mop çok güzel siliyor ama yoruyor yere tam yapıştığı için kuvvet gerekiyor, bir de bitişleri tam toparlayamıyorsun zor oluyor. Pedallı olanlar önceden saçaklı vileda ucu vardı şimdi nasıl bilmiyorum ama saçaklı vileda saç falan pek tutmuyor, sade yerlerin tozunu alıyor. Son çıkan modeller geliştiyse bilmiyorum tabi🙃