Yav kızlar fiziğimden nefret etmwye başladım yani sorun kilolu veyaz zayıf olmamlada alakalı değil tamamen vücudumun şekliyle alakalı omuzlarım çok geniş ve dik mesela kalçamda küçük bel çevremde kalın buda beni aşırı kötü gösteriyor yani bakıldığı zaman kilolu biri değilim ama aşırı şekilsizim üst kısmım aşırı geniş alt kısmım dar faln bunu nasıl bi şekle kavuşturabilirim fikri olan nolur yazsın çünkü psikolojimi bozdu bu durum fiyet yapmaya çalışıyorum geceleri acıkıyprum ve aç uyuyamıyorum onuda geçtim hadi diyeti yapsam bel çevremden değil direk kalçadan veriyorum üstüm kalıyo altım dahada inceliyo napcam ben yaaa :(