Kızlar merhaba 2 ay önce doğum yaptım 40 ım çıktıktan 2 gün sonra adet görmeye başladım fakat bu ay günüm gelmesine rağmen hâlâ olmadım. Normalde düzenli bir döngüm var diğer doğumlarımda 40ım çıktıktan 1 hafta 10 gün gibi bi sürede adet görmeye başlar ve aylık döngüm devam ederdi. Bu sefer gecikme yaşıyorum normal mi sizce aynı durumu yaşayan var mı?