bukettdgn Aknetrent kullandım. İlk ay deri altındaki tüm sivilceler kusuyor. İkinci ay aknetrentle birlikte clinoxy galiba bir jel kullandım doktorum yazmıştı. O jelde yüzünüzdeki ölü derileri atmak için. Sürekli kabuk atıyor. Ama sonrası mükemmel bebek gibi cildiniz oluyor. Tabi öncesinde sizden kan istiyorlar her ay düzenli şekilde. Hamilelik ve emzirme gibi durumlar varsa tedaviye başlanmıyor.