serife2 yesimiran benimde oglum ayniydi canim suan yasinda ama hala emerken terkiyor su gibi bazen bizimde kafasi sicak oluyor bu seyden dolayi oblar hala ufak ter bezleri daha gelismedig8 icin emerken edor harciyorlar buda terleme ve ates yapiyor onlara normal yani
yesimiran serife2 cok teşekkür ederm canm🌸uyurken de oluyor bizim ya şu 2 haftadır falan çok yoğun öncesinde çok azdı aslında
momica yesimiran benim bebeğimin de kafası terliyor emerken çok dikkatimi çekiyor ayrıca konak olduğunda da kafası ateş gibiydi sanırım derisi kuruyordu ondan şuanda da bazen bana kafası daha sıcak geliyor
yesimiran momica konak bizde yok onu bilmiyorum ama.kafasi bazen cok sicak oluyor ve uyurken emerken surekli.bi ter sıkıntımız var cok korkuyorum hasta falan olucak diye
serife2 yesimiran vallaha benim bir yasinda hala oluyor arada bazen sabah bakiyorum sanki su dokulmus oyle ama normal bu biraz ceksin azaliyor bu durum simdi dedigim gibi ufak ondan kaynakli
gurbette Benim de bebeğim 4 aylık zıbın üstüne muslin kumaşla kundak yapıyorum. Kundaksiz uyudugunda da sırtı felan su gibi oluyor. Evin nemi çok o yüzden diye düşünüyorum. Maalesef rutubetli bir ev.