sedefsss Kızlar 4 aylık bebeğim var CRP’si 5.01 çıktı buhar ilacı ve antibiyotik yazıldı ama çok şiddetli öksürüyor siz başka ne yaptınız başına gelenler buhar ve antibiyotik dışında ne yapabilirim çok aglıyor beslenmiyorda
Tugce3493 sedefsss geniz akıntısı varsa reflu yatagında yatırmanı tavsıye ederm. Oglum 4 yasında genız akıntısında oksuruk gecmek bılmedı reflu yatagı hafıf rampa oldugu ıcın bogazna akmıyo oksuruk kesıldı gıbı genız akıntısıda cok azaldı ıns toparlıcaz