bebilerim hiç üzülmeyin bence sadece ağlayarak istediklerinin olduğunun farkında ve bunu kullanıyor çocuklar çok uyanık. Siz aklınıza başka şeyler getirip güzel günlerinizi kendinize zehir etmeyin. İnşallah ben de karşı çıkıyorum ama bakalım nasıl olacak babası hiç kıyamıyor. Hep uyarıyorum. Sağlıkla büyüsünler