yusufaltay20 Gaz damlası olarak Nurs Harvey’s kullanan arkadaslar kac damla veriyorsunuz ve baska önerisi olan birde ben probiyotik olarak forbiome kullanıyorum onu kac damla veriyorsunuz
yagizmomyy25 yusufaltay20 ben günde üç kere veriyorum 3 damla öğlen 11-12 gibi akşam 6-7 gibi bide en son gece yatarken
gokcenmomys yusufaltay20 biogaia kullanıyorum ben baya fayda gördüm ekstra bi gaz damlası kullanmıyorum.
emelcann yusufaltay20 ben kullanmıştım kızım çok gazlı bi bebekti dr günde iki kere 10 damla demişti bende sabah uyandığında 10 damla veriyodum gün içinde gazını rahat çıkarsın diye bide gece yatırmadan önce 10 damla veriyodum ıkınarak kendini uyandırmasın diye zorlandığı zaman bisiklet masajını yapıyodum çok rahat ediyodu şimdi 4 aylık oldu kendi kendine yapabiliyo
ozdenizzz yusufaltay20 benim ikizlerim var birine nurse iyi gelirken diğerine relactaz kullandım ona da o iyi geldi. Forbiome probiyotik olarak güzel günde 6 damla veriyorum. Gaz damlasıyla işimiz bitti ben onu günde 10 damla veriyordum bazen çok sıkıştıklarında doktorum sabah akşam 10 damla demişti.
edayocer Merhaba forbiome kullanıyorum bende günde 6 damla bunu kullandiktan sonra sab simplexi bıraktım ciddi düzene soktu cok şükür
htckymnkymn Ben nurse harvey kullandım bi şişe günde iki defa sabah akşam 5 er damla veriyordum sonra zinco kullandım onuda 5 damla veriyordum şuan ihtiyaç halinde kullanıyorum hergün vermiyorum ama bez değişiminden önce masaj yapıyorum
ordek25 Benim bebeğimde iki aylık maalesef çok gazlı bir bebek nurse harveyden sabah 10 akşam 10 Damla şeklinde kullanıyoruz o bile tam rahatlatmıyor bize kaledion çok iyi gelmişti probiyotik içerikli gaz damlası günde 5 damla veriliyor