Kızlar bebeğim 2 ay 24 günlük. Dünden beri hafif öksürük vardı artarsa getir dedi doktorumuz fakat balgam da var tam çıkaramıyor. Nasıl söktürebilirim balgamı. Akciğerleri temiz hafif gribal enfeksiyon varmış aile hekimimiz cocuk doktoru oraya götürdüm yakın diye. Ama balgamı çıkaramadıkça öksürüp zorlanıyor tıkanıyor. İlaç veremem 4 aydan önce kullanılmıyor dedi aile hekimimiz.