O kepek sandığımız şey geçmiyorsa egzama diye adlandırılıyor ben bir kaç ay önce cild doktoruna gittim bu sebepten kan değerlerime baktı d vitamini takviyesi yazdı d vitamini düşüklüğü artırırmış kafaya sıkılan bir solüsyon ve şampuan yazdı bu ay bunları kullanınca 1 ay içinde bitecek ama buna yatkınlığın varsa tekrarlar dedi bundan sonra hayatın boyunca dermoskin diye bir şampuan yazdı onu kullanırsan tekrarlamaz market şampuanları tekrarlatır dedi