momica normal değil bence. Taburcu olduktan sonra 5 gün gaz sancısıyla uyandım gecenin ortasında. Acile gittim, ağrı kesici, kas gevşetici, serum taktılar, bir de lavman verdiler o şekilde atlattım. Sanki doğum sancısı gibiydi, 2 dk aralıkla geliyordu. Duphalac kullanıyorum hala, bağırsaklarım öyle bir hareketli oluyordu ki, şimdi azaldı 20 günüm.