sancarefeumutali Merhabalar,8 ay üçüncü disi çıkıyor ilkindede kusma oldu , reflüsü olan bir bebekti.Şuan sürekli öğürme ve arkasindan kusma yaşıyor emzik bile buna sebep olabiliyor.Salya arttığı için olabilir mi böyle bir durum yaşayan var mı?
neo16 6 bçk aylık oldu. Reflü hariç aynı belirtiler bende de var. Öğürmenin ardından kusuyor. Aşırı halsiz ve iştahsız. Geceleri ağlama krizine girmeye başladı. Ptesi dr’a danışacağım. Diş döneminde kusma sorunu yaşayan var mı başka bende merak ediyorum