arvenella evet bizde Aptamil kullanıyoruz bayadir memnunuz 1 numarayı çoktan geçtik 4 numara kullanıyoruz o yüzden çokta endişe etmedim ama kullananlar için endişe ettim bende duyunca şaşırdım ama duyulması daha iyi kendilerine çeki düzen verip dikkat etsinler bu markalar nedir çocukların bebeklerin içtiği mamada bişeyler çıkıyor