livabebek Kızlar sma mamanın içinde birşeyler var dediler aptamile geçtim şimdi yine aynı muhabbet ne yapacağımı şaşırdım artık siz hangi mama markadını kullanıyosunuz
Yazmelegi_ livabebek Sma nin seri numaralarını vermişlerdi bunlarda sıkıntı var diye. Bence diğerlerinde bi sorun yoktur ama kullanılsa bisey olurmu bilmiyorum
livabebek gizememre ilk bende hip kullanıyordum hip 2 ye geçtim kızım alerji oldu o yüzden değiştirmek zorunda kaldım
deniz515_ livabebek 6 ay hipp kullandım fazla kilo aldırmadı bebeğime o yüzden Bebelac Gold a geçtik bakalım
23ks livabebek benim oglum cok gazli bir bebek ben ilk hiiple basladim sonra butun mamalari tek tek denedim gazdan dolayi ama sindirimi en kolay mama hipp oldugu icin tekrar hip kullandim 3 aydir kullaniyorum memnunum
Semaelisa27 livabebek biz mamamil kullanıyoruz yeni çıktı ama gayet memnunuz 2 aydır devam ediyoruz kullanmaya
Marianne livabebek Hipp combiotic olanı kullanıyorum, kızım da sma optipro, sonra comfort kullandım, en sonunda hipp geçtim. Şimdi ikincide Hipp kullanıyorum.
aycaunalsimsek livabebek hipp organic combiotic kullanıyoruz çok ta memnunum. 14 aylık. 3.numarasına geçtik