minnosvetontis
Oğlum alerjik değil ama ikisinide kullanıyorum.
Çörek otu yağını düzenli kullanıyorum, haftada 3 kez bir çk şeklinde veriyorum (bağışıklık için).
Udi hindiyi hastalık dönemlerinde,öksürük - balgam olduğunda hem bir çk içirip hem göğsüne sürüp masaj yapıyorum.
İkisininde çok faydasını gördüm.