MervElizan Merhaba, güzel anneler🌹 Kızım 4 buçuk aylık gaz sıkıntısı bitti çok şükür ama bazen çıkarmıyor, geceleri özellikle. Metsil kullanıyorum. Siz kaçıncı ayda bıraktınız gaz damlasını kullanmayı ? Şimdiden teşekkürler 🤗
ikos58 MervElizan 5 aylıgız bıogaıa ve relactaz devam. Bırakayım dedım relactazı bır hafta kullanmadım oglum resmen delırdı o yuzden bırakmam bıraz zor
MervElizan Sultn34 Evet canım ilk biogaia kullandık fayda etmedi. Doktor metsil verdi bitene kadar kullandım faydasını gördüm çok şükür, tabi bunun yanında kimyon çayı içiyordum kızıma da 2 3 çay kaşığı veriyordum.