Bebeğimin 6 aylık olmasina 3 gün var daha ek gıdaya başlamadık ağırlıklı anne sütü gece uykusuna geçerken mama içiyor sadece son 1 aydır 3-4 günde bir kakasını yapıyordu bugün 6 gün olacak hala tık yok gazı da çok fena kokmaya başladı ne yapmalıyım sizce normal mi