Bugüne kadar muayenelerimizi eğitim araştırma hastanesinde olduk rutin ay muayeneleri oldu ve aşılar yapıldı . 9. Ay muayenesinde sizce özele gitmelimiyim hep 9. Ay diyorlarya muayene için açıkçası eğitim araştırmadan pek memnun kalmadık her seferinde farklı bir asistan doktor muayene ediyor hep rotasyon oluyor onlarında eli ayağına dolaşıyor bi çocuğu muayene edene kadar. Tecrübeli bi doktor muayene etsinde istiyorum ama bir muayene 4 binlerde gerek varmı bilemedim ankarada hangi devlet hastanesine gidiyorsunuz tavsiyeniz varmı memnun musunuz ??