Ya arkadaşlar bitek benim kızım mı sese bu kadar tepki veriyo 😢 o uyurken çıt çıkmamalı. Yan komşudan ses gelse aşşağıdam araba geçse uyanıyo ve bu yüzden uyuyamıyo. Millet çocuk uyusun iş yapiyim diye bekler ben uyansada iş yapsam diye bekliyorum ve buda onla geçen vaktimi kısıtlıyo. Nasıl alışıcak bu cocuk ya 5 gün sonra 4 aylık olucaz 😢