Lütfen kimsesinin 3 günde bitirdik söylemlerine inanıp demoralize olmayın , bu uzun bir süreç çünkü onlar bu yaşa kadar beze alışkınlardı ve bir anda bırakmayı tabii ki de kabul etmeyip karşı çıkabilirler . Ben de 36 aylıkken başladım , ilk günler gerçekten hiç geçmeyecekmiş gibi geldi 😅 büyük tuvaletini söylemiyordu ve küloduna yapıyordu , çişi de küloduna yapıp öyle söylüyordu . Hatta 2 hafta çok zorlayıcıydı benim için , sizin yaşadığınız şeyleri ben de yaşadım. Pes edecek gibi oldum ama eğer pes edersem bir daha eğitimi tamamlayacak gücüm olmadığını düşünüp devam ettim. Eşim biraz devreye girip oğluma kızdı ( sen artık büyüdün artık bezin yok tuvaletin gelince söyleyeceksin dedi) ve bir anda her şey tersine döndü gerçekten altına yapmayı bıraktı. 3. Haftada tamamen rahatladım , hala küçük kazalar oluyor ama ilk günlerdeki kadar çok değil . Oturması yaklaşık 1 sene kadar sürermiş bu arada biz bırakalı 2.5 ay oldu . Bir de ben alıştırma külodu kullandığım için onu bez sanıp alrına yapmaya devam ettiğini düşünüyorum . Doğrudan külot giyincedaha rahat alıştı .
-uzun oldu biraz🫣🍀