ekimim bebek açısından bir sorun yaşamadık ama doktorlar da her ihtimale karşı bütün taramaları istedi.
Benim açımdansa hamile kaldığımı öğrenmeden önce zaten diyete başlamayı düşünüyordum, diz ağrılarımın başladığı kilodaydım. Hamilelikte ilk iki trimesterde dikkat ettim kilo almadım, zaten bulantılarım çok fazlaydı yiyemiyordum da. Ama son üç ayda erken doğum riski de ortaya çıkınca doktor yatış verdi ve yirmi kilo alarak kapattım ben hamilelik dosyasını. Ama yine kilo kaynaklı bir sorun yaşamadım.