Canım Annler ek gıda döneminde zorla yediren var mı?
Ben birkaç gün istememesine rağmen biraz zorladım, şimdi ciddi reddi var ve vicdan azabı yapıyorum 😔
Sonradan “keşke zorlamasaydım” mı dediniz yoksa “iyi ki vermişim geçti gitti” mi oldu?
Deneyimlerinizi yazarsanız çok iyi olur 🤍