lawyer35 öncelikle kararlı olmalısınız. Elbette her çocuk alışkanlığı olmadığında ağlar. Ben sabah kalktım sürdüm sabır taşını verdiim zaten acımsı bir tat var direk ağzından çıkardı. Bi daha istedi denedi bi daha çıkardı o an vazgeçti. Her istediğinde gidip sürdüm baktı diliyle tat aynı bende eyyy ööö yaptım her seferinde. Akşam çok kez kalktı istedikçe teklif ettim almadı. Sonraki gün istedikçe yine teklif ettim dokundu sevdi öptü ama ağzına almadı. Üç gün sonrada sadece bi kaç kez memiş diye söylendi alıştı