Önemli❗️❗️❗️sma dan sonra Aptamil mamalara da toplatılma çağrısı yapılmış sanırım 1 numara 350 gramlık paketler çıldırmak üzereyim 2 numaraya geçiş yaptık fakat o kutudanda içmişti bebeğim 1 numara kullanıyorken ne olacak şimdi zaten smadan geçmiştim şimdi yine mi mama değişikliği? Bu sıkıntı nedir ya genel mi tüm mamalarda mı