kevserdemiraltun Hayırlı akşamlar arkadaşlar haberleri dıymuşsunuzdur önce Sma şmdi Aptamil.. sahi biz sütü olmayan mama vermek zorunda olan anneler ne yapacağız!? Kime neye hangi markaya güveneceğiz şuan hipp kullanıyorm ondada palm yağı var diyorlarr 😭
busra969 kevserdemiraltun Hipp kullanıyordum onda da renk farklılığı varmış Google da araştırın o da sorunlu çıktı
arvenella kevserdemiraltun aptamil instagram üzerinden ilkadimlarım adlı kullanıcı story paylaşmış seri parti numaraları orada yazıyor geri çağrılma sadece pronutralarda geçerliymiş şimdilik
zeynep865 kevserdemiraltun hippteki palm yağı organik organic combiotic olanını kullanıyorum çok memnunum
miran69_ arvenella bende öbür ay doğum yapacağım için almıştım paylaştıkları kodda değil aldgm ama içim rahat etmedi iade etsemmi
kevserdemiraltun zeynep865 Bende suanda onu kullanıyorm evet o videoyuda gördüm bir doktor açıklama yapmş içerisindeki palm yağı ile ilgili yinede insaan tedirgin oluyor renk farklılığı oluyormuş bazı paketlerinde ama onada guvenim saraıldı gibi..