momas mommandboy ben glint ve rossman fıs fısı bir kullanıyorum ikisi baya etkili oluyor çamaşırı önce ıslatıyorum sonra ikisini sıkıp çitiliyorum durulamadan o şekilde makineye atıyorum hemen çıkıyor
DuruveSu mommandboy rossmanda pink stuf dye bir leke çıkarcı var ben çok beğendim çıkarmadığı leke yok diyebilirim . Bi de eğer çok lekeliyse beyaz sabunla çitleyip öyle makineye atıyorum . Ara sıra da stop sıkıyorum ama onu çok beğendiğim söylenemez.