Meme ucum çökük diye sürekli sağım yapıyordum. Dünde hafif çıkmaya başlamış diye emzirmeyi denedim. Bebeğim biraz emdi 5dk falan ama ucuna baktığımda kan toplamıştı. Normal mi nasıl geçer çok acıyor sağım bile yapamıyorum. Zar zor sütümü artırıyordum geri azalırsa diye çok korkuyorum