kivancege 1 ay sonra bebeğim 1 yaşına giriyor Evde yapacağım kendim hazırlayacağım Konsept için Öneriniz var mı :)
1prensh kivancege ben 1 yaş helyum balon aldım renkli balonlar ve balon standı aldım iyi ki doğdun yazısı birde 1 yaş şapkası aldım pastasını da yaptırıyorum arabalı ayıcıklı ve kule desenli bi pasta olacak haftaya cumartesi kutlama yapacam bende
gizem6767 kivancege pıntresten örnek almıstım ben nısanda 2 yaş bu sefer küçük bı süsleme yapıcam bakalım
hasrettk kivancege  Ben bu şekilde kendim hazırlamıştım winnie the pooh