5,5 aylık kızım alt dişleri çıkıyor ama 2 gündür zehir gibi bir gün yasatıyo bize uykuya gecemiyor ağlıyor bağırıyor tetagil de bi halta yaramıyor resmen kabusu yasıyorum. Gece de uyanıyor uyumuyor öğlen uykuya gecirene kadar tükeniyorum artık. Böyle bir şey görmedim hiçbir atak dişin yanından bile gecemez. Önerdiğiniz rahatlatıcı bir şey var mı dişi için anneler bi yardım edin