Kızlar oğlumun 5 gün önce öksürük ve ateş şikayetinden dolayı doktora götürdük test yaptılar RSV olduğu tespit edildi . Ciğerlerine indiği için de hemen antibiyotik ve buhar tedavisine başlattı . Doktora yan etki yapıyor agumentin ta in dedim ona rağmen sadece bu fayda eder dedi başladık 4 gün kullanabildik. Oğlum iki gündür ishal ve kusmadan acile gidiyor . Doktora söylüyorum bak böyle oldu diyorum probiyotik kullanın yanında dedi zaten kullanıyoruz . Neyse iki defa da acile gittim ordaki doktorların ikisi de farklı şeyler söyledi . Birisi antibiyotik iğneye başlayalım dedi , öteki iğne olmasın bağışıklığı baskılanır dedi. Röntgen çektirdi hafif bronşit var geçer ama antibiyotik gerekli değil dedi