Bebeğim 2 aylık biraz hırıltı ve burun tıkanıklığı ile 1 günün sonunda hastaneye geldik. Hemen sürüntü ile test yaptılar rsv pozitif 2 gündür hastanedeyiz. Hava veriyoruz. İyi ki hemen gelmişiz. Ciğerine inmemiş o yüzden sadece hava ile tedavi görüyoruz. Emmeden önce burun temizliği yapıyoruz ve hava veriyoruz. Çok ağladım çok üzüldüm ilk duyduğumda. Ufacık bir hırıltı bile duysanız asla beklemeyin hemen götürün bebeğinizi doktora. Rabbim herkese şifalar versin inşallah bir an önce iyileşir bebeklerimiz. Çok zormuş gerçekten bu hissi yaşamak