Kızlar selam 28 günlük bebeğim 3 gün öncesine kadar 4 saatte bir 30 ml mama + anne sütü ile besliyordum doktorun tavsiyesiyle sarılık olmaması için başta sarılık riskimiz vardı ama başka doktora götürdüğümde doktor kilosu iyi mamayı bırakalım anne sütü ile devam edelim dedi sütüm fazla değil doktora söyledim ama mamayı tamamen bırak dedi iki gündür deniyorum mamayı verene kdar ağlıyor 1.5 saat memede kalıyor emiyor ama doymuyor sanırım çünkü emzirdikten sonra hala elini falan emiyordu napıcam bilmiyorum bugünde sadece 1 kez öğle vakti mama verdim şu saat oldu vermedim
Birde siz kaç ml veriyorsunuz mama verenler bebeğin doyduğunu nasıl anlarım