Iyi akşamlar hanımlar.
Benim size bir sorum olacak kızım 16 aylık tek çocuk bir süredir sürekli beni babasını tırmalamaya dövmeye başladı. Ilk başta bu aylarda algının yüksek ifade gücünün düşük olduğundan kendini ifade edemediğinden olduğunu düşünsemde iş çığrından çıktı artık.
Şimdi size sorum konuşarak anlatiyorum anlamiyor acıyor diyorum uf oluyor diyorum anlamıyor. Ufaktan bir iki defa eline vurdum olmadı. Bu huyundan nasıl vazgeçirebilirim ? Yaşayan öneridi olan var mı?