Oğlum 2 yaşında. Balık yemeye ilk başladığımız zamanlar da buharda pişirip veriyordum gayet güzel yiyiyordu. 18. Aydan sonra çocuğa bi haller oldu. Eti ağzında çiğner atar. Balığı çiğner atar. Bugün beyefendiye özel Somon aldık. Özel pişirdik. Bir lokmayı ağzına almasıyla tükürmesi bir oldu. Bu çocuk nasıl yiyecek balığı ya hu var mı yönteminiz balık köftesi falan mı yapsam napsam 😅