ekimim Hanımlar bebeğim uyumuyor ben çok uykusuz kalıyorum o yüzden bebek için uyku damlası aldım ama kullanabilir miyim aranızda var mı kullanan 3 buçuk aylık bebeğim
elif2112yigit ekimim 8 aylık olduk hala uykusuzum özellikle 7 aydan sonra uyju düzeni değişti gece 12-1 i bukuyor uyumasi ama hic vermeyi dusunmedim tavsiye etmem vermenizi daha cok küçük
UrbanMom ekimim daha cok küçükmüş. Doktor bize baybay önermişti zamanında aldim ama yorumlarda halisunasyon gorduruyor dediler diye korktum attım bi yere bi daha kullanmadım. Kendimde denedim oyle sorun olmadi ama yine de korktum. Tabi daha büyüktü kullandığımda. Bi de evet uykuya geçiriyor ama gece uyanmasını engellemiyor o an sadece uykuya gecisi rahatlatıyor. Ben çözümü desteksiz uyutmayı öğretmede buldum en guzel o oldu saatlerini düzenledim ama gece deliksiz uyuması 1 yasi buldu.
busrastattz O damlalar uyutmaz, uykuya geçirirken mayıştırır sadece yani vereyimde sabaha kadar uyusun diye bir şey yok. Uyku pencerelerine dikkat edin, o aylarda gaz olur gazı varsa da uyumaz. Ben vermenizi tavsiye etmem çünkü çok küçük.
sftr Uyku ilacı uykuya geçiş için ama öyle uyusun diye verebileceğiniz bişey değil sizin yaşadıklarınızı bende yaşadım kafayı yemek üzereydim fakat ne yaparsanız yapın bu zorlu bi süreç ve onun size ihtiyacı var. Diyeceksiniz ki benim de dinlenmeye ihtiyacım var çok da haklısınız bende yaşadım ama siz sevecen ve içiniz rahat davranırsanız sakinleyip uykuya dalıyorlar. Stres yapmayın yeter ki.. 1 yaşı geçtik hala geceleri ayaktayım ama uyandığı zaman zorla uyutmuyorum bunu öğrendim serbest bırakıyorum oynuyo oyunu bitince geliyo uyumak istiyo. Bi de o aylarda bebeklerin damaklarının kaşınmaya başladığı zamanlar oluyo benim oğlum da 3 aylıkken diş ağrıları çekmeye başladı bu durum bebekten bebeğe değişiyor ilk oğlum çok kolay çıkarmıştı dişleri ama bu öyle değil çok zorluyor bu da uyku bölünmesine sebep oluyor. Allah kolaylıklar versin inşallah düzelir bebişiniz 🤲☺️
23ks sftr iyi geceler sakin ve sevecen davranma konusuna cok katiliyorum benimde oglum 3 aylik bende 1 hafta oncesine kadar deli gibi uykusuzdum oglum asla ama asla uyumuyordu duş aldırmak bile fayda etmiyordu bende haliyle fazlasiyla stresli oluyordum oglumda hep miz miz bir bebek en son kendi kendime dedim ki kucagimda dolastriyim biraz masaj yapiyim karnini doyurup pijamalarini giydirip sevip oyle uyutuyorum cidden bizde de ise yaradi paylasmak istedim 😊
ekimim sftr inşallah düzelir çok genç anneyim tecrübesizim desteksiz büyütüyorum ne yapacağımı şaşırdım gündüz de 5 10 dk uyuyor dinleneyim mi evin işlerini yapayım yemek mi yapayım ne ne yapacağımı bilmiyorum ama inşallah geçer bu günler
b26ada Bencede vermeyin küçücük bebek. Ben 5.5 aydır uykusuzum gündüz uykusu bile yok. Tek bakıyorum. Ama hiç kullanmayı bile düşünmedim öyle şeyleri
dnzzynpmom ekimim bebeğiniz uyumaz çünkü 4 cü ay atağına girmiş bulunuyor yani bu aylarda uyumama iştahsızlik sürekli kucak huysuzluk olması gayet normal lütfen kullanmayın annelik evet zor yeri geliyor uykusuz kalıyoruz yeri geliyor yoruluyoruz hasta oluyoruz kendimize zamanımız olmuyor ama onlar çok tehlikeli ve sadece mayistirma yapıyor sürekli kesintisiz uyku uyumasını sağlamıyor ve bebeğiniz henüz çok küçük bence sabırlı olun geçecektir sizin uykunuzdan daha değerlidir eminim bebeğinizin sağlığı
sftr ekimim sana tavsiyem uyku düzeni oluştur her akşam uykuya giderken rutini olsun duş aldır masaj yap kendi yatağında yatır.. Eğer ki destekçi bi eşin varsa boşver herşey yoluna girer yemekte olur temizlikte bebeğinin bu zamanları bi daha gelmeyecek keyfini çıkarmaya bak 🥰
miranasaf06 ekimim 4 ay 2 günlük aynı dert Bizdede var uyumuyor uykuya geçişleri acaip zor çok ağlıyor uyusada en fazla yarım saat oda bazen ne yapıcam bende bilmiyorum