berrakhsmnlr ikikedibirbebek biz Philips kullanıyoruz 2 yıldır çok memnunuz olan tozu çekiyor ortam havasını temizliyor ayrıca hem soğutma hem ısıtma modları da var yazın vantilatör olarak da kullanıyoruz