Kızlar bir kaç ay önce ağırdı ayak parmağın alt tarafı yumuşak et varya orası tam olarak sonra azaldı 2 gündür tekrar ağrı başladı durunca oturunca ağrı yok gibi ama basınca aşırı derecede ağrıyor yanıyor bir iki defa da karıncalandı ve aynı sol tarafın 2 aydır yüzük parmağının altında ağrı var hani aşırı rahatsız edici değil ama elimi böyle bastırınca falan ağrı hissediyorum var mı başına gelen bu neden olur ki acaba ? Geçmese hastaneye gideceğim Salı günü