Bebeğim 1 ay 12 günlük. Sadece kucakta uyursa 1 saat uyuyor yatağa koyduğumda uyanıyor. Dün gece hiç uyumadı nerdeyse. Sadece kucakta sakinleşiyor biliyorum normal bu aylarda ama dermanım kalmadı sürekli kucakta. Tuvalete bile gidemiyorum. Atak da geçti. Kırkı çıksın düzelir dediler kırktan sonra uyku pof diye yok oldu sanki normal mi bu durum geçici bir şey mi?