Bebeğim 1 ay 12 günlük. İlk başlarda sleepy nin bezini kullandım şimdi de molfix kullanıyorum ama ikisi de kaka yapınca her yere taşırıyor. Kıyafetleri komple kaka oluyor. Lekeyi çıkarmak zaten zor leke çıkarıcıda bekletiyorum sonra yıkıyorum. Artık yıldım bu durumdan. Sızdırmayan, taşırmayan bez yok mudur bu durum normal mi onu da bilmiyorum.
Bez önerilerinize açığım