kızlar bebeğim 9 günlük. sarılıktan dolayı 1 gece fototerapi aldık. o yüzden 1.5 saatte bir uyandırıp süt artı mama yapıyorum ama bugün grip oldum. burnum arada su gibi akıyor. o da gözüme vuruyor. öksürük boğaz şişliği yok. bebeğimi emzirirken maske takıyorum. yeni üst kıyafet giyiyorum ve ellerimi sürekli yıkıyorum. ilaç olarak parol içiyorum. yardımı olabilecek bir başka fikriniz var mı acaba? zaten sarılıkla uğraşıyoruz bir de bebeğim hasta olursa yoğun bakıma alırlar korkuyorum