Özet geçeyim
25-31 aralık regli
1 ocaktan beri kahverengi leke var
Geçen hafta baktırdım spiral ve ipler yerindeydi ama doktor beta hcg istedi yaptırmadım bende sonra test yapayım dedim kaset test aldım ilk idrarla yapmadım damlattım 20 dakika sonra baktım çizgi ne zaman çıktı bilmiyorum (normal şartlarda bugün adet olmam gereken gün)
