Lütfen kendinize alan tanıyın ve kötü hissetmeyin, şansım olsa bende düşünmeden bırakırdım, güzel uzun bir duş alın, cilt, saç bakımı yapın, kahve için, güzel bir film seyredin, bol bol uyuyun dinlenin, 2 günü sadece kendinizle doya doya geçirin… Evet anneyiz ama etten kemikten, sinirden ve psikolojiden ibaret bir insanız, ihtiyacımız var… Emin olun çok daha sağlıklı, pozitif ve keyifli almaya gideceksiniz bebeğinizi, size iyi gelen bebeğe de iyi gelecek. Ne diyoruz mutlu anne, mutlu bebek 🌸