iremsu0712 öpülmesini istemiyorum ama öpmeyen kalmadı herhalde. Öpmeyen de üstüne üstüne kapanarak seviyor bundan ne anlıyorlar bilmiyorum ama kayınvalidem akciğerlerinden hasta doktor ortalama 1-3 yıl yaşar dedi sürekli hastaneye gidip geliyor kendi hastalığı bulaşıcı değil ama hastaneye girip çıkıyor sonuçta ve ne taşıdığı belli değil sürekli oğlumun oğlu deyip yüzüne kapanıyor bebeğin yüzünü kendi üstüne bastırıyor.. ölür gider ahı kalır diye diye beni durdurdukları için o severken balkona çıkıyorum bari sesini duymamayım diye. Ortamda ben yoksam da eline alan öpüyor eminim. Ben de eşim de uyarıyoruz bir çocuk sizinki mi diyorlar, biz biraz zor bulduk ondan hassasız diye hiç alınmadan anlatmaya çalışıyoruz ama nafile. Emzirmeye götürdüğümde çiş taşmış deyip üst değişiyorum elini yüzünü siliyorum gittiklerinde de yıkıyorum tamamen