NurCelik Bence d vitamini için tahlil yapmadan geçmeyin.D vitaminin fazlası da bir çok hastalığa sebep oluyor.Biz 1 yaşında yapılan tahlil sonucu 600 IU’ya geçtik.ama eksiklik çıkmasaydı 400 olana devam edecektik.bu ay 18.ayı bitince yeniden tahlil yaptırıp ona göre devam edeceğiz.