16 aylık olacak haftaya. 1 hafta önceye kadar zorla yapardı, sadece uykusu gelince bay bay yapardı, o da babasına sadece.
1 haftadır köydeyiz. Burada sürekli müzik biterken, ne bileyim, babama hadi git anlamında telefon kapansın diye sürekli bay bayyapıyor. Bu bana sorun değil gibi geldi.
Ama bugün dayımlara gitmiştik, hava iyi diye. Bir kadın vardı, Bu ne böyle, bu çocukta bir şey var, her şeye bay bay yapıyor, dedi. Ama her şeye değil; hani ceket falan giyen olunca ya da çorap, ayakkabı falan giyen olunca yapar.
Kadın kafamı karıştırdı. Tek takılıyor bu çocuk, kimseyle ilgilenmiyor, falan dedi. Ama öyle değil; gelişimi iyi, komut alır, kelime sayısı da iyi bence. Sorun yok ama yine de bir düşündüm.