27 aylık kızımla 6.gundeyiz saat basi ben soyluyorum çiş geliyor tuvalete gidelim bazen kendi istiyor bazen istemiyor bi şekilde kandırıp klozete getiriyorum yapıyor yada altına kaçırıyor. Altına kaçırınca rahatsız olursa söylüyor çiş yaptım oyuna falan dalarsa söylemiyor. Kakayı birkere şans eseri tuvalete yaptık gerisi hep altına yaptı. Masanın altına girince kakasını yapcagını anlıyorum ama ikna edip tuvalete gidene kadar altına yapıyor. Kakasından korkmuyor kulodundaki kakasını klozete dokuyorum bay bay kakacik diyor yani kakasını altına yapınca rahatsız olursa söylüyor yada inatlaşıp degistirmek istemiyor. Nasıl gidiyoruz sizce bi gelişme varmı yokmu anlamıyorum