mom97X Tüy azaltmada bunu çok kullanıyorlarmış, millet çocuğuna da sürüyor hatta. Var mı deneyen uygulayan ?
HELELEKADIN mom97X ay yıllardır görüyorum ama hiç almadım bi ara trendyoldan baktım ama yorumlar da hiç işe yaramadığını söylemişlerdi almaktan vazgeçtim
bebeimhosgeldin mom97X bekarken almıştım Tala markaydı ben baya faydasını görmüştüm. Ama şimdiki aklım olsaydı almazdım nasıl güvenip sürdüm bilmiyorum😂
acimavi mom97X ablam yıllar önce kullanmıştı. Önceden ne kadar yoğundu bilmiyorum ama sonrasında gerçekten bayağı seyrekti tüyleri
feyzatsdmr Ben 3 ay kullandim aonra hamile kalınca bıraktım zararı olur diye o 3 ayda bayağı azaldı tüylerim agdadan sinra 3 gece suruyodun akşamları yertiyodu , şuan lazer yapıyorum evde kendime