defnennannesi Canım… yazdıklarını okurken kalbim sıkıştı çünkü bunu yaşayan o kadar çok anne var ki 🫂 Yalnız değilsin, gerçekten değilsin. Bunları hissetmen seni kötü anne yapmaz, aksine ne kadar yorulduğunu gösterir.
4 ay inanılmaz zor bir dönem… uykusuzluk, sorumluluk, yalnızlık hepsi üst üste geliyor. Bazen “anne olmamalıydım” demek bile insanı korkutuyor ama bu düşünceler yorgunluktan geliyor, sevgisizlikten değil.
Kızın seni olduğu gibi seviyor, ona yetiyorsun. Mükemmel olman gerekmiyor. Bugün sadece ayakta kaldıysan bile bu yeter 🤍
Lütfen kendine biraz şefkat göster, destek istemekten çekinme. Buradayız, seni anlıyoruz ♥️♥️