dilandemirata kızım tam 30 günlükken gazı birden başladı ve zirve yaptı kakasını yapamamaya başladı ve maalesef çok huzursuz olduğu için 5 günün sonunda kendimizi acilde bulduk 2 kere lavman yaptılar (biz gittiğimizde acilde kızımla birlikte 3 Bebek vardı aynı şikayetten 1-1.5aylık) 🤕 2 haftadır falan 2-3 günde bir yapmaya başladı ondan öncesi ilk zamanlar biz uyarıyorduk (doktor 3 günü geçerse huzursuz olursa yapın dediydi)
Gazlı bebek hep gazlı maalesef. Probiyotik de kullandık gaz damlası da ama zaman gerekiyormus 3.5 aylık olunca hafiflemeye başladı hâlâ bazen gaz sıkıştırıyor kendini yırtıyor